Chirita

Societatea Civila de Avocati Chirita si asociatii – noi membri ai UNPR

SCA Chiriță și asociații a fost fondată în 2011, de către 3 avocați. În prezent, avem 20 de avocați licențiați, 5 persoane încadrate pe funcții administrative și mai mulți interni.

Firma este organizată în 3 departamente: Consultanţă juridică, Litigii și Drept penal și Drepturile Omului.

Departamentul de consultanţă juridică are un portofoliu consistent de clienţi-societăţi comerciale din domeniul transportului, imobiliare, IT, oferind totodată servicii de consultanţă diverselor entităţi în domeniul medicinei şi a farmaciei, precum şi în implementarea GDPR-ului. Departamentul de consultanţă juridică este condus de Oana Chiriță, avocat practicant din anul 2008,  în timp ce departamentul de Litigii este condus de către Anamaria Bota, iar șeful departamentului Drept penal și Drepturile Omului, care este coordonatorul societății este de asemenea și fostul conducător al departamentului de drept public la Universitatea Babeș- Facultatea de Drept, Radu Chiriță.

Toate cele 3 departamente respectă regulile generale cu privire la relația cu clienții și procedurile noastre de lucru, după cum urmează:

  1. Transparență: folosim un software licențiat care ne permite să redactăm un raport la sfârșitul fiecărei zile lucrătoare, toate rapoartele sunt verificate de către șeful departamentului, iar fișa de timp cuprinde orele facturabile. De asemenea clientului îi sunt comunicate, împreună cu factura la sfârșitul fiecărei luni, și informații legate de avocații care au lucrat pentru un caz, precum și data exactă.
  2. Continuitate: fiecărui caz, fie asistență juridică, fie litigiu, îi este atribuită o echipă formată din 2 sau 3 avocați, plus 1 sau 2 stagiari, în funcție de complexitatea cazului. Echipa este prezentată a priori clientului astfel încât el / ea să aibă o persoană de contact în orice moment. În cazul în care unul dintre membrii echipei nu este disponibil, ceilalți sunt pregătiți să preia;
  3. Profesionalism: având în vedere faptul că partenerul nostru de conducere este un conferențiar principal la Facultatea de Drept și că avem încă 2 parteneri care în prezent predau la aceeași facultate, avem avantajul de a recruta avocați încă din stadiul de formare, dintre studenți, pe care ulterior îi specializăm în funcție de nevoile departamentelor.
  4. Eficiență: luând în considerare organizarea noastră cu privire la cazurile cu care ne confruntăm, putem asigura clientului un răspuns rapid și soluții fezabile în cel mai scurt timp. În acest sens, de regulă, solicităm clienților noștri să furnizeze, în scris, prin e-mail sarcina impusă precum și o limită de timp pe care trebuie să o respectăm.

Biroul de presă UNPR

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *