PHOTO-2018-06-08-15-31-32

SI JUDETUL BRAILA ADERA LA PROIECTUL DE COAGULARE A MISCARII PATRONALE DIN ROMANIA

Uniunea Națională a Patronatului Român (UNPR) – președinte Ioan LUCIAN, Confederația Patronatului Român, Filiala Brăila – președinte Sorin CONSTANTIN, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, Filiala Brăila – președinte Gheorghe STROE, Baroul Brăila – decan Daniel Emilian PRUNĂU și Asociația Generală a Inginerilor din România (AGIR), Sucursala Brăila – președinte Petru DUMITRACHE au semnat azi, 8 iunie 2018, în Sala Rondă a Prefecturii Brăila, Acordul de parteneriat dintre organizațiile patronale și corpurile profesionale din județ.

La eveniment au participat George-Adrian PALADI – prefectul județului Brăila, Francisk-Iulian CHIRIAC – președintele Consiliului Județean, Monica BRATU – director executiv AJOFM, Liviu ARHIRE – inspector șef ITM, Camelia VECHIU – decan Facultatea de Management, Marketing în Afaceri Economice din Brăila și Cătălin CANCIU – Inspector şcolar general, domniile lor dând o și mai mare semnificație viitoarei colaborări dintre reprezentanții mediului de afaceri și instituțiile importante ale județului Brăila.

Atât prefectul cât și președintele Consiliului Județean au apreciat această inițiativă, promițând că vor sprijini toate acțiunile benefice pentru mediul economic al județului, așteptând cu interes primele activități ale semnatarilor Acordului.

Și reprezentanții celorlalte instituții prezente au apreciat demersul Uniunii Naționale a Patronatului Român, solicitând ca în cel mai scurt timp să se demareze activități de interes pentru instituțiile pe care le reprezintă.

Președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila, domnul Ștefan FUSEA, prezent la eveniment, a declarat că și Camera de Comerț se va alătura, în cel mai scurt timp, celorlalți semnatari.

PHOTO-2018-06-08-15-31-33 (1)

PHOTO-2018-06-08-15-31-33

Biroul de Presă

Uniunea Națională a Patronatul Român

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *