unpr1

UNIUNEA NATIONALA A PATRONATULUI ROMAN
                                           COMISIA DE COMUNICARE SI IMAGINE

semnatura dp unpr

FILOZOFIE

„Marea e mare pentru ca ia in considerare raurile mici”, cam asa si cu UNPR-ul nostru, crestem pentru ca atragem langa noi si firmele mici.

Large group of people symbolizing direction , progress,growth.
POLITICA DE COMUNICARE A UNPR
Comunicare cu acoperire in continut creator de plus valoare, continut care sa intareasca ideea de ”CRESTEM IMPREUNA” garantind astfel prestigiul UNPR, de marca inregistrata cu o notorietate de invidiat.

unpr3

STRATEGIE
Sublinerea in toate actiunile de informare bilaterala sau publica de catre membrii organizatiei, a urmatoarelor directii de comunicare si formare a imaginii UNPR intr-un format optimist si pozitiv:
1.Este prima organizatie confederativa a patronatului roman, atuul unui istoric unic de expierente continue.
2.Eterogenitatea organizatiei este o sansa extraordinara a membrilor dar si a celor potentiali pentru a dezvolta afaceri impreuna, asigurand oportunitati nelimitate intre membrii organizatiei in general si al celor cu domenii complementare, in special.
3.UNPR se deosebeste  fundamental de organizatiile profesionale, urmare diversitatii de activitati multiple ceea ce reprezinta un avantaj evident  fata de domeniul unic, specializat al asociatiilor de profil.

unpr4

TACTICA
Comunicarea interna
Internetul asigura posibilitatea comunicarii intre membrii organizatiei, comunicare care deja functioneaza in mod natural, prin avantajul pe care UNPR il ofera, adica, acela ca este singura organizatie care accepta corespondenta electronica cu CC la toate adresele de email ale membrilor organizatiei. Aceasta tactica va asigura unul din argumentele care vor da forta si incredere de echipa intregii organizatii dar si un magnet metodic de atractie a companiilor sau organizatiilor/asociatiilor profesionale de profil in UNPR.

unpr5
Comunicarea externa
Prin site-ul www.unpr.ro folosit de toti membrii organizatiei se pot comunica toate actiunile in numele  sau cu colaborarea UNPR, pe baza unui model de comunicat de presa pe care CCI il va pune la dispozitie tuturor celor interesati. Comunicatele se vor distribui generalizat la toata presa din Romania si personalizat la presa locala conform sugestiilor membrilor din fiecare judet/regiune.

unpr6
Imaginea de membru
CCI propune/recomanda, ca toate elementele de grafica si text, de definire a imaginii unui membru UNPR sa se regaseasca si pe site-ul companiei sale, in semnatura de email, pe antetul tiparit al companiei, dar si pe cartea de vizita sub forma textului de mai jos:
„Membru UNPR-prima confederatie patronala din Romania, fondata in 1991”

Canale de comunicare
Exclusiv prin CCI a UNPR folosind cele mai moderne tehnici de content marketing si native advertising.

unpr7
Vectori media
Primele 4-5 publicatii locale care conteaza in zona fiecarui membru se vor folosi ca vector media cu notorietate, influenta si cu un indice reputational pozitiv pentru membri UNPR care gestioneaza activitati in zona de interes pentru a da crestere organizatiei prin noi insine.

unpr8
Frecventa de comunicare
Linia strategica in frecventa de comunicate e simpla-continuua si cu intindere in toate formele de massmedia. Aceasta inseamna ca orice idee, actiune, intilnire, un succes, o investitie deschisa, un produs nou, o campanie de promovare, realizata de un membru UNPR, initiator al activitatii respective poate sa constituie un continut real ptr un comunicat, o stire, un articol, etc, ce se vor publica pe site-ul www.unpr.ro sau pe site-uri parteneriale.
unpr9

CCI-COMISIA DE COMUNICARE A UNIUNII NATIONALE A PATRONATULUI ROMAN
PRESEDINTE
DOREL PUCHIANU (cel din dreapta, cum priviti imaginea de jos)

semnatura dp unpr