”BUSINESS – FORUM N -V” Z, Ediția a III-a,16 februarie 2024, Sălaj
19/02/2024„Antreprenoare la Feminin”
07/03/202467 de firme din județul Prahova au participat azi, 29.02.2024, la evenimentul ”TRANSFORMAREA DIGITALĂ A COMPANIILOR SOLUȚII DE INFORMATIZARE ȘI OPORTUNITĂȚI DE FINANȚARE” organizat de către UNPR – Muntenia, Camera de Comerț și Industrie – Prahova și compania SIMAVI, membru UNPR, sub înaltul patronaj al Uniunii Naționale a Patronatului Român.
Gazda evenimentului a fost Camera de Comerț și Industrie – Prahova, iar alături de președintele Aurelian Gogulescu, au mai participat președintele Uniunii Naționale a Patronatului Român, Ioan LUCIAN, prefectul județului Prahova – Dl. Virgiliu Daniel NANU și domnul Valeriu Stoicescu, președinte UNPR – Muntenia.
Evenimentul a fost un bun prilej de informare, într-un moment în care România este la început de drum în privința absorbției de fonduri destinate digitalizării administrației publice și operatorilor privați.
Funcționarul robot și încasările de taxe de la distanță constituie deja realitățile unei lumi în plină digitalizare. De asemenea, arhivarea electronică a documentelor sau utilizarea de soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning) contribuie la o eficientizare a activităților în organizații, indiferent că sunt publice sau private.
Procesul de transformare digitală nu este lipsit de piedici, reticență și neîncredere, dar, pe măsură ce românii se adaptează tot mai rapid la soluțiile digitale, este tot mai evidentă necesitatea ca sectorul public să facă mai rapid pașii necesari în adoptarea tehnologiilor care simplifică munca funcționarului și reduc timpul de așteptare pentru cetățean, a subliniat în cuvântul de deschidere directorul general SIMAVI – Florin Robitu.
Modul în care soluțiile tehnologice pot eficientiza procesele în organizații, private sau publice, a fost tema conferinței „Transformarea digitală a organizațiilor – Soluții de informatizare și oportunități de finanțare”, desfășurată astăzi. Participanți au fost manageri și responsabili IT ai unor companii locale, directori de instituții publice, reprezentanți ai administrațiilor locale.
Reprezentantul SIMAVI a făcut o prezentare de produse, dar și o exemplificare a modului în care instituțiile își pot interconecta sistemele, astfel încât cetățeanul să nu mai fie obligat să se prezinte la mai multe instituții pentru rezolvarea aceleiași probleme.
SIMAVI dezvoltă și implementează soluții IT și a lansat cel mai nou ERP românesc, 100 % adaptat economiei și legislației din țara noastră. Sistemul informatic integrat SVAP2025 aduce o economie de timp de peste 90% în rezolvarea cerințelor financiare, administrative și de gestiune a resurselor umane.
Participanții la conferință au fost interesați și de finanțările disponibile pentru achiziția de soluții de informatizare, dar și de maniera în care o colaborare cu un consultant pentru un proiect cu finanțare europeană poate fi una reușită.
Evenimentul de astăzi a scos încă odată în evidență buna și prolifica colaborare dintre colaborare dintre Uniunea Națională a Patronatului Român, prin organizațiile sale teritoriale și Camera de Comerț și Industrie a României prin Camerele de Comerț și Industrie județene.
Astfel de colaborări vor continua și în alte județe ale țării, următoarea destinație fiind județul Bacău.